מי רוצה להרויח 14 אלף שקל בחודש?
רוצים להרויח 14 אלף שקל, הכשרה על חשבון החברה, והשכר רק עולה עם השנים? המשרה הבאה יכולה להתאים לכם.
עבודות לחרדים | 28 דצמ 2014 15:43

 

תמיר ניר,יו"ר ועדת השימור העירונית בירושלים, פירסם היום בדף הפייסבוק שלו את ההודעה הבאה:

 

חלמתם פעם להיות כורים?
היום הוזמנתי ע״י תוכנית המנהלית של בית ספר למדניות ציבורית, לסיור בנושא תחבורה.
נפגשנו עם סמנכ״ל הנדסה של רכבת ישראל ולמדנו הרבה על התהליך והעתיד.

 

אז, קצת נתונים מעניינים: הקו המהיר ירושלים תל אביב מתקדם, ובדיוק בעוד שלוש שנים אמור להסתיים. אורך הקו כ – 60 קמ, מהירות הנסיעה תהיה 160 קמש, דהיינו פחות מ 30 דקות נסיעה מתחנה לתחנה.
בניית הגשרים והמנהרות תסתיים כבר השנה. מדובר בפרויקט הנדסי עצום: גשרים באורך כולל של 6 קמ, חלקם בגובה של כ 100 מ׳, וכמעט 40 קמ של מנהרות! עלות הפרוייקט 7 מליארד ש״ח.


הכרייה מתבצעת ברובה ע״י מכונה שנקראת TBM, באורך של 150 מטר שעלותה 80 מליון ש״ח. היא עובדת ללא הפסקה 24/7, ועלות ההפעלה שלה ליממה עומד על מליון ש״ח. המכונה חופרת כ 25 מטר ליממה, ותוך כדי החפירה גם בונה את היקף המנהרה ומפנה לאחור את עודפי העפר. מכונה כזו מחזיקה מעמד כ 10 קמ, ואחריהם היא בעצם מפורקת והולכת למיחזור.


הקמת הפרוייקט התערבה בשלוש שנים, בשל חוסר נכונות של רכבת ישראל לקבל את החלופה שהציעה רשות הטבע והגנים שאמורה הייתה למזער את הפגיעה הסביבתית, חלופה אשר בסופו של דבר, התברר שהיה אפשרית, נכונה יותר וטובה יותר מבחינות רבות. לפחות את הגשר מעל נחל יתלה בנו באוויר, לפי הדרישות של רט״ג, עם מינימום פגיעה בנחל.


ומה אחת הבעיות המרכזיות היום? אין ישראלים שמוכנים לעבוד! חייבים לייבא עובדים. אז, אם אתם מוכנים להיות כורים, השכר טוב (14,000 לחודש), התנאים טובים והכשרה ע״י הקבלן – בואו לעבוד!

מעוניינים לפנות לתמיר? לחצו כאן!

אפשר להשאיר פרטים שלכם, כאן בתגובות למטה! אנחנו נדאג להעביר לתמיר.

עדכון: לכל המעוניינים נא לפנות לסרגי: טלפון: 03-6937855, מייל: sergeilz@rail.co.il

מאמרים שאולי יעניינו אותך

0 תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

[fbcomments]